torek, 18. september 2012

Dopisnica Finmart z "dobropisom"

POZOR! POMOMBNO BRANJE

Včeraj sem v poštnem nabiralniku našel dopisnico podjetja Finmart d.o.o. iz ljubljane, na kateri piše, da imam na računu dobropis in da me prosijo, če jih nemudoma pokličem, da se dogovorimo o koriščenju. Pri tem podjetju sem res pred leti sklenil zelo uspešno naložbeno polico za zavarovalnico Triglav, katero pa sem zaradi njene nepopisne uspešnosti že pred kakimi dvemi leti prekinil. Stanje na mojem računu je namreč iz meseca v mesec padalo in po vloženih cca 2.600 evrih jih je bilo na računu le še slabih 1000. Ker mi je bil ta donos prevelik, sem polico prekinil in pokasiral fenomenalnih 850 evrov (številke so okvirne).




Ker sem že nekaj star sem najprej pomislil na ukano. Najprej me je zmotila napačna poštna številka, ki so jo poštni delavci potem ročno popravili. Drugo je bilo to, da je dopisnica namenjena za dolgove in dobropise, v nadaljnjem tekstu pa je napisano da nemudoma pokličem, da se dogovorimo o koriščenju. Kaj pa, če bi imel dolg?

Ko pa sem prebral drobni tisk, mi je postalo vse jasno.


Ampak sem si rekel, bom vseeno poklical, da vidim, kaj je na tem. Oglasil se mi je prijazni Klemen ki me je lepo pohvalil, kako imam urejeno naložbeno varčevanje in mi lepo razložil, da imam bonus, po katerem lahko sklenem neko življenjsko zavarovanje, ki sicer stane 70+ EUR za 20 EUR na mesec manj. Ker jaz tega nimam je očitno samo po sebi umevno, da bom tako zavarovanje slkenil. Vsaj tako se je Klemen obnašal. Zanimalo ga je le, kdaj se lahko njihov agent oglasi, da uredimo formalnosi in moj dobropis me bo stal 50 EUR na mesec. HALO?

Jaz sem vljudno vprašal, kaj pa je z dobropisom. Odgovoril mi je, da je to-to. Sklenem skoraj brezplačno (samo 50 EUR na mesec) zavarovanje in izkoristim svoj bonus. Ko sem mu rekel, da jaz tega ne rabim, me je na hitro odslovil in v tonu je bilo čutiti tisto... "Kaj ste pa potem zavraga sploh klicali".

Tip sploh ni imel nobenih podatkov o mojih zavarovanjih oziroma varčevanjih. Ni vedel, da že kaki dve leti ne vplačujem več zavarovanja, ki sem ga sklenil takrat potom njihove firme. Nateg, da te kap.

Torej, če boste prejeli kako podobno dopisnico, boste zdaj že vedeli, kaj z njo.

Če pa kdo pozna kakega zainteresiranega inšpektorja, bi bilo pa tudi zanimivo tole malce raziskati.

Lep dan želim,

Srečko Lavrič


Ni komentarjev:

Objavite komentar