ponedeljek, 5. september 2011

Moj prvi blog

Pozdravljeni, dragi obiskovalci bloga. Tole je moj prvi prispevek v katerem bi vam rad povedal malce o tem, o čem bo na tem blogu govora. Zanimam se na splošno za tehniko, ustvarjam pa na področju elektronike predvsem z mikrokrmilniki. Ker se mi zdi urejanje spletne strani kar mukotrpno, sploh, ker ga nisem vajen, sem se odločil, da bom občasno napisal kaj, kar se mi zdi zanimivega v svoj blog. Namen je predvsem ta, da bi kakšna moja izkušnja koristila še komu drugemu.

Pred nekaj leti pa sem naletel na entiteto, ki se je poimenovala Bashar, razlaga pa nam o transformaciji zavesti, ki se dogaja v teh pomembnih letih. Tako sem se začel zraven elektronike zanimati tudi za duhovnost. Beseda duhovnost me je vedno spominjala na mrke duhovnike in oh on sploh o cerkvi, katere nauki so za moje pojme (milo rečeno) mimo. Gotovo bom napisal veliko tudi na to temo in vam predstavil nekaj ljudi, ki so spremenili moje življenje.

Poleg tega včasih pridem do ugotovitev, katere bi lahko pomagale v vsakdanjem življenu, pa jih z ustnim izročilom ne morem prenesti širši populaciji, ki bi jo utegnilo to zanimati.

Verjemite, da se na svetu trenutno dogaja marsikaj, kar meji že izven neverjetnega na povsem paranormalno. Počasi, pardon, hitro se bomo morali navaditi tudi na nekatere nevsakdanje stvari, ampak o tem kdaj drugič...

Do takrat pa lep pozdrav.







Ni komentarjev:

Objavite komentar